Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Ένα βραβείο από το happy moments

Ένα λουλουδάτο βραβείο 



Μετά τις διακοπούλες του Πάσχα , μάλλον ήρθαν και οι ημέρες  βραβείων !!! Σήμερα , προς μεγάλη μου έκπληξη έλαβα ακόμη ένα βραβείο από ένα αγαπημένο ιστότοπο , το happy moment και υπερευχαριστώ τη γλυκύτατη Γεωργία , τη δημιουργό του blog !! Χαίρομαι πολύ που η blogογειτονιά μεγαλώνει και νέα άτομα αποφασίζουν να μοιραστούν με όλους εμάς τις ιδέες τους !! 
Καλή και δημιουργική συνέχεια , Γεωργία μου !! 
Καλή και δημιουργική πορεία σε ολόκληρη τη blogογειτονιά !!!

Ώρα να δώσω κι εγώ το λουλουδένιο βραβειάκι μου σε 10  αγαπημένους ιστοτόπους : 
  1. Παιχνιδοκαμώματα στου νηπ/γείου τα δρώμενα !
  2. Το μαγικό κουτί της ... Κατερίνας 
  3. Στο Πυθαγόρειο νηπιαγωγείο 
  4. Στην Ώρα του νηπιαγωγείου 
  5. Στην Εκπαίδευση και δράση για την αειφορία Μαρία Παπαδοπούλου 
  6. Στο Maros - Kindergarten 
  7. Στο blog της Σχολικής Συμβούλου Κανταρτζή Εύας 
  8. Στην Ελένη Μαμανού
  9. Στο 10ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου 
  10. Στο 10ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης 


8 σχόλια:

  1. Ανθή μου κατασρχην χρόνια πολλά! Ελπίζω να πέρασες όμορφα το Πάσχα! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο το έβαλα στο μπλογκ ήδη και θα το αναφέρω στην επόμενη ανάρτηση! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να είσαι καλά Ανθή μου!!!ευχαριστώ πολύ που με τίμησες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΝΘΗ! ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΗ Η ΠΛΗΘΩΡΑ ΙΔΕΩΝ, ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΑΕΡΑ.ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ! ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΝΘΗ ΜΟΥ !!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΓΙΑ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανθή μου, ευχαριστώ.....και όχι μόνο για το βραβείο, αλλά για τη συνολική προσφορά σου στο χώρο μας !!!!!!
    πόσες φορές μας έχεις σώσει.......ούτε μπορείς να το φανταστείς......χαχαχαχχα!!!!!!
    δυνατή και δημιουργική συνέχεια !!!
    φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο γλυκά λόγια Ανθή μου.... σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ... χαίρομαι κι εγώ που μπήκα σε αυτή τη μοναδικά όμορφη παρέα... Δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανθή μου πέρασε από την νέα μου ανάρτηση όπου σε ευχαριστώ για το βραβειάκι που μου έδωσες! Καθυστέρησα λίγο αλλά δεν πειράζει! Φιλιά! http://maros-kindergarten.blogspot.gr/2013/05/1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανθή σ' ευχαριστώ για το πρώτο βραβείο και για τη βοήθεια που μας δίνεις! να είσαι γερή και δημιουργική πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή