Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Έχω ένα μήνυμα απ' όλα τα παιδιά της γης ...

Ζήση Ανθή : Μιλώντας για τα δικαιώματα των παιδιών στο νηπιαγωγείο (20 Νοεμβρίου ).

Με αφορμή το παραμύθι της Κατερίνας Τζαβάρα , Έχω ένα μήνυμα για όλα τα παιδιά της γης 



Τι θα ήθελε να μας πει κάθε παιδί ; Παρατηρώ τις εικόνες προσεκτικά και στη θέση του μπαίνω , μιλώντας για το καθένα και ιεραρχώντας τις ανάγκες που έχει το καθένα . Τι πιστεύετε ότι θα ήταν πιο σημαντικό για ένα άστεγο παιδί ; Τι νομίζετε ότι χρειάζεται ένα παιδί στην Αφρική ; Τι θέλει ένα παιδί που στο σκουπιδότοπο τριγυρνά ; Τι θα ήθελε ένα παιδάκι μιας οικογένειας Ρομά από την κοινωνία ; Τι θα ήθελε ένα παιδί που δουλεύει ώρες πολλές για να επιβιώσει ; Τι θα ήθελε ένα παιδί που είναι μόνο και φοβάται ; Τι θα ήθελε να έχει ένα παιδί που ζει σε μια χώρα που γίνονται  πολεμικές εχθροπραξίες ; Τι θα επιθυμούσε ένα παιδί που πάσχει από κάποια αρρώστια ,για την οποία ακόμη εμβόλιο δεν έχει βρεθεί ; Τι θα επιθυμούσε ένα παιδί που έγινε σεισμός στον τόπο όπου ζει ή κάποια άλλη φυσική καταστροφή ;  Τι θα επιθυμούσε ένα παιδί που ζει σε μια οικογένεια , σ' ένα σπίτι ζεστό ; 
Τι λέτε να δημιουργήσουμε μια αφίσα με τα "Θέλω των παιδιών ;"  , με τίτλο " έχω ένα μήνυμα από όλα τα παιδιά της γης ! ή τα δικαιώματά μου διεκδικώ ! Μ' όλο τον κόσμο θα τα μοιραστώ !!!"

Δείτε τις πολύ ωραίες σελίδες που ακολουθούν και αντλείστε ιδέες και φωτογραφικό υλικό , που ίσως σας χρειαστούν !!!!
 http://www.savethechildren.ca/latestnews 
http://visboo.com/Children-of-the-World.html




Θέλω , κανείς να μη μου στερήσει το δικαίωμα αυτό !!!!!
Να ζω πάντα ευτυχισμένο , να χαμογελώ 
και τη ζωή ν' απολαμβάνω σ' ένα όμορφο περιβάλλον οικογενειακό !!! 


Θέλω να εκφράζομαι , να δημιουργώ 
παρέα με τους φίλους μου στο σχολειό !!!!!!!


Θέλω να σταματήσω τη δουλειά !!! 
Δεν είναι για την ηλικία μου όλα αυτά !!!!


Θέλω οι επιστήμονες να ανακαλύψουν , 
ένα εμβόλιο για μένα ... ας μην αργήσουν !!!!!!


Θέλω να έχω καθαρό νερό ! 
Να μη χρειάζεται να πάω χιλιόμετρα για να το κουβαλώ !!!!!



Θέλω να πάψω πια ν' αναζητώ τροφή στο σκουπιδότοπο !!


Θέλω στους δρόμους να μην κοιμάμαι πια !! 
Να βρεθεί για μένα σ' ένα σπιτικό , μια ζεστή γωνιά !!!


Θέλω να είμαι παιδάκι καθαρό !!!! 
Θέλω το μπάνιο μου να είναι πιο ζεστό !! 


Θέλω να έχω ένα σπιτικό , 
που να μου παρέχει , όλα όσα ποθώ !!! 
Θέλω να διαβάζω σε γραφείο 
κι όχι σ' ένα σκουπιδότοπο μέσα στο κρύο !!!


Θέλω να μην καταταγώ !!! 
Είμαι μικρό για να πολεμώ !!!



2 σχόλια:

  1. Ανθή φέτος το αγοράσαμε το βιβλίο!!!!Ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες προτάσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ , Μαρία μου !!! Ειλικρινά , είναι ένα υπέροχο βιβλίο που αξίζει να υπάρχει σε κάθε σχολική βιβλιοθήκη !!!!
      Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ΚΑΤΕΡΙΝΑ μας και πολλά συγχαρητήρια !!!!

      Διαγραφή